Catering og bakeri
Kom i gang
Alle som kjøper mat eller bestiller møtemat, må ha en bruker. Har du ikke allerede en bruker, kan du opprette konto her.
Har du en konto må du logge deg inn for å kunne benytte deg av kantina, både for å kjøpe mat og for å bestille møtemat.
Bestille mat i kantina
Logg deg inn, legg det du ønsker å spise i handlekurven og betal ved utsjekk. Du får kvittering på det du har bestilt og betalt. Kvitteringen viser du til en medarbeider i kantina før du setter deg for å spise.
Møtemat og bakervarer fra Varodd Synergi
I Varodd tror vi på et arbeidsliv der alle bidrar på sitt unike vis. Vi er til for å utvikle mennesker, slik at de med stolthet kan bidra til samfunnet.
Ved å kjøpe våre produkter og tjenester bidrar du til å gi mestringsfølelse, mening og livsglede for mennesker som av ulike årsaker har stått utenfor arbeidslivet.
Lokal mat med god samvittighet
Alle våre retter og bakervarer lages med stolthet og omtanke, og er et synlig resultat av mestring gjennom arbeidsinkludering, i samarbeid med våre dyktige kokker. Vi bruker naturlige råvarer og samarbeider med lokale produsenter der det er naturlig – for best mulig smak og bærekraftig kvalitet.
Nytt – Verifisering av e-postadresse
Alle som bestiller møtemat må være registrert med en @kristiansand.kommune.no-adresse.
Har du allerede en bruker i Varodds løsning med privat e-postadresse, må du logge inn din jobb-e-post. Når du har gjort dette, må den verifiseres med en kode sendt til din @kristiansand.kommune.no-adresse. Husk å se etter den i søppelpost.
Er du ny bruker og velger registrering med Vipps, vil du første gang bli bedt om å legge inn din jobb-e-post. Denne må verifiseres med en kode sendt til e-posten din. Husk å se etter den i søppelpost. Deretter kan du logge inn med Vipps og bli gjenkjent som ansatt i Kristiansand kommune.
Alternativt kan du registrere deg via skjemaet med din @kristiansand.kommune.no-adresse. Også denne må verifiseres med en kode sendt til e-posten din. Husk å se etter den i søppelpost.
Bestilling
Bestillingen kan legges inn i god tid før dere skal ha maten, men må være registrert senest 2 virkedager før levering. Levering til mandag må gjøres innen fredag kl. 11.00. Først får du en ordrebekreftelse, deretter kommer det en e-post fra oss med beskjed om at bestillingen er godtatt. For større arrangementer er bestillingsfristen 1 uke.
Levering
Maten leveres til hovedinngangen på bestillingsadressen. Mottaker må selv hente leveransen. Leveringstid er mellom kl. 08.00 og 14.15 mandag–fredag. For levering regnes et gebyr på 200,- pr. leveranse.
Allergier
Det er viktig at dere gir beskjed til Varodd Synergi hvilke allergier vi skal ta hensyn til. Vi tar dette på største alvor, og vil gi dere mat som passer til behovet.
Retur av emballasje
Transportemballasje for varm mat skal vaskes etter bruk. Emballasjen hentes ved hovedinngangen, og vi ber om at den returneres senest dagen etter levering. Engangsfat o.l. er inkludert i prisen og skal ikke returneres.
Fakturering
Alle oppgitte priser er inkludert mva.
Faktura sendes direkte til institusjonen eller oppgitt adresse kort tid etter at levering har funnet sted.
Ytterligere informasjon
Ta kontakt på tlf. 38 14 48 28 mellom kl. 07.30 og 14.30 dersom du har spørsmål om bestilling og levering.